Loading color scheme

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Καλέστε μας ή στείλτε μας email, με το στοιχείο/α που σας ενδιαφέρουν. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της σελίδας μας στο Facebook ή του Instagram.

Ελέγχουμε τη διαθεσιμότητα και σας ενημερώνουμε το συντομότερο δυνατόν.

2. Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παράδοση (Τέλος Αντικαταβολής 2€) ή με τραπεζική κατάθεση (θα σας δοθούν λεπτομέρειες μέσω email).

3. Πώς θα μου παραδοθεί η παραγγελία μου;

Στέλνουμε με courier ή ταχυδρομικώς (Κόστος 4€)

4. Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;

Ναι, μπορείτε! Μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας θα λάβετε μια επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω email. Κάθε παραγγελία ξεκινά την παραγωγή 24 ώρες μετά την τοποθέτησή της. Εντός 72 ωρών από την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, θα λάβετε μια αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Όταν η παραγγελία αποστέλλεται, θα λάβετε ένα άλλο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον αριθμό παρακολούθησης.

5. Μπορώ να επιστρέψω ένα στοιχείο;

Αν για κάποιο λόγο η παραγγελία ήταν λανθασμένη ή το προϊόν βγήκε ελαττωματικό κατά την αποστολή, δεχόμαστε επιστροφές εντός 10 εργάσιμων ημερών και γίνεται αλλαγή προϊόντος.

Παρακαλούμε επισκεφτείτε τη σελίδα επιστροφές και ανταλλαγές για περισσότερες πληροφορίες.

6. Πόσο χρόνο θα πάρει η παραγγελία μου για να παραδοθεί;

Οι χρόνοι παράδοσης εξαρτώνται από την τοποθεσία σας. Μόλις επιβεβαιωθεί η πληρωμή (αν επιλέξετε πληρωμή με τραπεζική κατάθεση) η παραγγελία σας θα συσκευαστεί. Η παράδοση μπορεί να αναμένεται εντός 10 εργάσιμων ημερών.

7. Χρειάζομαι λογαριασμό και ποια είναι τα οφέλη;

Δεν απαιτείται η δημιουργία λογαριασμού. Ωστόσο, η ύπαρξη ενός λογαριασμού παρέχει ευκολότερη ανάληψη ελέγχου, τη δυνατότητα δημιουργίας και αποστολής λίστας επιθυμιών, καθώς και μια προσαρμοσμένη εμπειρία αγορών.